پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
جلسه معرفی خدمات پست بانک برای شرکت های دانش بنیان و فناور مرکز رشد فناوری گناباد

در راستای کمک به مشکلات مالی و حمایت های بانکی صورت گرفت

جلسه معرفی خدمات پست بانک برای شرکت های دانش بنیان و فناور مرکز رشد فناوری گناباد

- 1402/10/18

رئیس پست بانک شعبه گناباد: تسهیلات با سود پایین برای پرسنل و شرکت های مختلف در شعب پست بانک قابل ارائه است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان به نقل از مرکز رشد فناوری گناباد، در جلسه ای که با حضور برخی از مدیران شرکت های دانش بنیان و فناور مرکز رشد فناوری گناباد و پست بانک شهرستان گناباد برگزار شد، حمایت های پست بانک از شرکت ها و پرسنل آنها مطرح و توضیحاتی در این خصوص ارائه شد.
مهندس دلشاد رئیس پست بانک گناباد در این جلسه گفت: تسهیلات و ضمانت نامه های بانکی و همکاری به خصوص برای واحد های فناور و دانش بنیان در زمینه فناوری اطلاعات از جمله خدمات پست بانک می باشد.
وی گفت : پست بانک ایران به‌عنوان بانک تخصصی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با شعار پیشرو در اقتصاد دیجیتال پا به عرصه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان گذاشته و از طرح‌های فناورانه و استارتاپ‌ها حمایت می‌کند.
دلشاد نوقابی گفت: صدور انواع ضمانت نامه های بانکی برای شرکت ها از دیگر خدمات پست بانک است.
خدمات ریالی ،خدمات ویژه برای شرکت ها از جمله اعطای وام با سود12 درصد برای پرسنل  شرکت هایی که در پست بانک حساب داشته و پرداختی های حقوق را انجام می دهند.اعتبار اسنادی داخلی – ریالی ، پرداخت حقوق ، اعطاء انواع تسهیلات در قالب عقود اسلامی و غیره از جمله خدماتی است که می توان برای شرکت ها ارائه نمود.
 در این جلسه مهندس تقوی رئیس مرکز رشد فناوری گناباد نیز به معرفی شرکت های مستقر در این مرکز پرداخت.
در ادامه شرکت ها، ابهامات و سوالات خود را در زمینه های بانکی و انواع تسهیلات، ضمانت نامه ها و غیره مطرح نمودند.

دانلود پیوست خبر سمیه جوادی سمیه جوادی حسین تقوی حسین تقوی
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.